bitterfitta

på våren brukar dom flesta (även jag) vakna upp ur "vinterkoman" och bli betydligt piggare.
jag väntar fortfarande på det. just nu känns det som om det går åt andra hållet.....VARFÖR!?!?
har varken lust eller orka att göra något.
skulle helst vilja ligga kvar i min säng och dra täcket över huvudet!

jag har inte äns lust att gå ut. även fast det är 12 grader i skuggan och solen gassar.
då måste det ju vara något alvarligt fel på mig.

det är ju för sjuttan vår! alla vill vara ute då!
jag med. men inte!


jag har verkligen ingen lust att umgås med någon heller. ringer inte längre till folk, 
åh andra sidan är det ju aldrig någon som hör av sig till mig heller, eller det gör dom ju....
om dom vill ha rabatt på saker eller liknande
och dom VILL något, då går det bra att höra av sig. man kan inte bara ringa för att kolla hur det är med folk. ect.

alla kan bara suga otvättad apballe!
tacka vet jag Saga och Martin!


Kommentarer
Postat av: Malin

du kommer nog vakna till när ni kommer in o leker lite i kojan;)

2009-04-08 @ 18:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0