go kväll

idag skulle jag ha varit hos tandläkaren. men som vanligt valde jag att avboka tiden ca 60 min innan jag skulle dit.
illa. vet ju att jag måste dit, men det går liksom inte. jaja. fick en ny tid. 3:e gången gilt...

nu har jag osa:t till caroline´s 25-års fest.
ska bli mycket trevligt. :o)

sen har jag även jobbat 12-17 idag. nu har jag inte haft någon arbetslust på snart 1 vecka. börjar bli riktigt jobbigt.
imorgon är jag iallafall ledig.

sköööönt!!!!!

jag är fortfarande inte glad!
bara så ni vet!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

kommentaren jag skrev i förra låter lite snuskig faktiskt. får se om vi kommer förbi en sväng idag, jag ska till bbg...

2009-04-09 @ 08:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0