ta mig i kragen!

aa, vad det är jobbigt att göra saker.
vet ju vad jag ska göra. men så gör man det inte.
konstigt.

som just nu....jag ska ju inte sitta här....jag ska städa tvätta diska....mm.
har ju massor att göra idag.
har lämnat saga hos mamma så hon kan leka med clara.
så jag har ju ingen som "stör" mig nu heller...

jag är bara väldigt seg!

igår hade Saga uppvisning i stångebro (linköpings konståkningsförening firade 50 år). det var en stor uppvisning med många duktiga skridskoåkare.

innan så var jag och saga på ikea och ikano och handlade lite grejer.
 och två klänningar. en rosa med katten jansson och en turkos med lille skutt

och lite till :o)


nää nu måste jag ta mig i kragen och gå och göra något!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0