jobb jobb jobb

hmm...det går bra med mina uppdateringar...INTE!

har haft mycket att göra de senaste dagarna...skyller på det!

mina framkommande veckor kommer för mestadels bestå utav : Jobb. Jobb Jobb och Jobb.
nävars...slutar 17:00 ganska många dagar och är ledig varje torsdag iallafall. hade jag fått bestämma hade jag inte äns varit ledig då.
det lär bli klirr i kassan iallafall....$$$$$$$$$$$

Empan ska iväg till Thailand (ovanligt resemål!?!?!) så jag passade på att roffa åt mig lite tider.  :o)

Idag har Saga varit med mig på jobbet fårn 18:00. Martin har varit på Hockey.
Congratulations Linköping!!!! 
det var banne mig på tiden. och ännu bättre känns det ju eftersom det var mot tälje.
7-5 inte illa pinkat!!!!

Saga iallafall, skötte sig utmärkt på jobbet. min duktiga tjej!

nu ska jag faktiskt sova.
go natt sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0