sjuk?

mår himmla dåligt.
har faktiskt tom kräkits idag  :o(      inte alls kul!

men jag tror inte att jag är sjuk. utan det är nog magen som spökar igen. (magkatarr)
har inte känt något på 2 veckor nu...
lustigt. har knaprat i mig lite omeprazol nu så får se om det blir bättre.

idag skulle Saga och jag gått till STORA pulkabacken här i Borensberg, men det blev inget av. så hoppas på en bättre
dag imorgon.
då även Carro, Felicia och Devin kan följer med. :o)  måste ju passa på medans det finns snö.

igår var vi hos ögondoktorn med Saga igen. Positiva besked. det har hjälpt med lapp på ögat.
så nu behöver hon bara ha det 5 dager i veckan. jätte skönt. men hon blev inte lika glad. hon hade ju hoppats på att få slippa den helt. självklart.

Martin är iväg och jobbar 2 timmar på korpen. vanligtvis så brukar vi följa med honom så han slipper sitta där själv. men eftersom jag inte va så pigg så stannade vi hemma. 

saga tittar på bollibompa och förengångskull så ska jag se på unga mödrar. kanal 5 kl. 18:30.


see you later


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0