stackars lilla Nora

först en ganska så rolig händelse. jag halkade och ramlade inne på mekonomen igår :o) hahaha



nu en mindre rolig.
min kusin Nora 8 år. blev sparkad av en häst i ansiktet i förrgår.
käken gick av, hjärnskakning, några lösa tänder och så bet hon sig rejält i tungan. lilla gumman. man kan säga att det var "tur i oturen". hon blev opererad så fort hon kom in och nu sitter det metall brickor som ska hålla käken på plats tills det är läkt.
jag var och hälsade på henne en snabbis efter jobbet. lilla vännen. såg ut som en ballong i ansiktet.
hoppas att hon kan få komma hem idag iallafall.
men som sagt. tur i oturen. hade kunnat gå rikitgt illa.



Aron (noras lilleboro) är här och leker med Saga.

Nu ska jag städa iordning lite här hemma.

see you later







Kommentarer
Postat av: carro

haha... Ramla du igen?? Gjorde du inte det för ett par veckor sen med...? hehe... du får ju va försiktig!

2009-02-26 @ 10:54:18
Postat av: Sofia

haha. ja. först ramlade Saga, sen jag och jag hamnade under bilen. utanför ica dessutom. sen ramalde felicia. haha. men det var jäkligt halt ute!

2009-02-26 @ 10:59:28
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0