fredag

ahhhhhh!!! skriv nyss ett inglägg som bara försvann. WTF!!!!!!

ska jag behöva sitta och skriva om allt!!!

idag blir det städa. diska. vika tvätt. inte alls kul.
carro och ungarna kommer 13.30, då blir lite pulkaåkning. har letat fram Sagas gammla bebispulka, så nu ska Devin får åka. haha får se om han tycker det är kul. vilken unge gör det inte??

sen måste jag åka till affären. ALLT! är typ slut här hemma.
kom ju inte till affären igår.
och så måsta jag hämta ut Jimi´s present.

ikväll blir det mys. god mat och filmer :o)
YES-MAN och BEDTIME STORIES. har verkligen längtat efter Bedtime stories. älska adam sandlers filmer.
martin ska få ställa sig och laga maten. det blir fläskfilé och hemma gjorda klyftpotatisar. mumma.
är verkligen kass på att laga kött. inget stort fan av rått kött. lite halv äckligt!

imorgon ska jag jobba 11-16. lite extra klirr i kassan.  efter ska vi på middag hemma hos farmor. kalopps står på menyn. mums! jag ringde och bjöd dit oss själva.  hon blev ju jätteglad som vanligt.

söndag då.
saga har skridskoskola. (både simskolan och gympan var det ledigt ifrån. eftersom det är sportlov) men inte skridskor.
efter ska vi ta en fika hemma hos Mabban och Lenny (martins farmor maj-britt och farfar lennart)
sen ska vi till Tussa (martin´s mamma, saga´s farmor) och fira Jimi (martin´s lillebror) han fyller 25 år imorgon.
vi har köpt en Ben Sherman klocka tillsammans Madde(martin´s lillasyster).
så vi får hoppas han blir glad.

Jimi´s Present
klocka från Ben Sherman

Klocka från Ben Sherman

see you later

Kommentarer
Postat av: anna

visst är de roligt när man skrivit ett inlägg som sen bara försvinner.

hoppas ni får roligt i pulkabacken. min syster kommer i morgon me sina 2 så då blir de ut i snön o leka. de man klara vill säga. kan ju knappt böja på sig.

låter inte helt fel me kött o hemmagjord klyftpotatis. vart ja ju sugen på de till kvällen =)

2009-02-20 @ 11:59:08
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0