dirty...

ligger just nu och tittar på dirty dancing :o) förmodligen en utav världens bästa filmer! (enligt mig)

har jobbat 11-17.30
hämtat saga hos pappa. dom hade övat att cykla idag och det gick bra. KUL!
sen åkte vi hem till mamma. fick lite mat. grillad entrecote: mumma!!!

när saga och jag skulle åka hem så fick vi syn på en svart liten pälsboll längst vägen. trodde det bara var en katt. men icke sa nick. det var en ullig lite hund.

följde efter honom en stund, men han var inte sugen på oss. sprang in i skogen istället.
så vi ringde polisen och kollade om någon saknade honom. men dom visste inget.
vi åkte runt en stund och hitade honom igen. men som sagt han var verkligen inte sugen på att träffa oss.
efter ca 1 tim så kom han iallafall till rätta så saga och jag kunde åka hem och sova.
saga somnade efter ca 5 min. och jag har vikit tvätt.

kanske inte har skrivit detta innan. men jag har fått "bantningspiller" utskrivet som lite extra hjälp reductil, och jag blir så otroligt pigg och nästan lite små speedad på dom. så nu är klockan 23:52 och jag är pigg som en mört!

martin är fortfarande i lkpg...får se om jag är vaken när han kommer hem. förhoppningsvis inte. eftersom jag skulle behöva somna nu.
ska upp och jobba imorgon. 10:30.
sista dagen :o)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0