mordet i linköping...

kan bara meddela att det inte var alls svalare nu. höll på att dö! men nu är det gjort. 4km. backe upp och back ner...

fick en tråkig nyhet idag. t
yvärr
vet jag vem som sitter anhållen för mordet i linköping. jag och saga träffade även han i måndags... väldigt otäckt!! 2 dagar innan mordet. vi hälsade som hastigast på varandra och han frågade hur jag mådde, jag svarade bara bra, och frågade det om det var bra med honom. och allt var så klart "bra" . (tydligen inte)
tragiskt...



nu ska jag ta mig en dusch!



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej. Såg era bilder från balen. Vilka fina bilder ni fick inne i ishallen. Ni har inte möjlighet att skicka över dem, för vi fick inte alls några bra där inne. Hoppas allt är bra med er annars. Vi tä'nkte försöka att komma på torsdag när Saga fyller.



Puss och kram

2009-06-03 @ 08:26:09
Postat av: vicmiks

Oj vad otäckt!

2009-06-06 @ 19:33:58
URL: http://vicmiks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0