störd söndag och cupcake

igår hade jag verkligen en cp-dag.
vet inte vad det är för fel på mig iladn. på ca 4 tim gjorde jag mig osams med martin 2 ggr och mamma 1 gång...
och alla tre gångerna var det enbart mitt fel.
jag var väldigt otrevlig och irriterad på allt och alla. ingenting var bra. och självklart var det mest synd om mig (efter som alla var elaka och dumma i huvudet) jaja det var gårdagen.
skyller på reductilen!

idag är det bra!
jag och saga har varit ute och cyklat.
cyklade hem till mamma. saga tog med sig clara hem.
så nu leker dom för fullt.
det är roligt att sitta och lyssna på dom när dom leker.
-"jag heter prinsess, och jag bor här borta då"
- "aaa och jag bor här och min mamma var död då"
-"aaa, och jag tog hand om dig då"
 -"aaa".
haha vilken fantasi...så söta.

väntar på att martin ska komma hem. ska åka och hämta ett paket sen (från hm) :o)
och ikväll blir det stav gång.
nu har jag inte känt någon form av varken sug eller hunger  sen i torsdags. helt otroligt hur bra det fungerar.
jag har bestämt mig för att jag inte ska väga mig en ända gång här hemma nu under dessa 2 veckor...

jag tror inte det blir någon tårtbild. ska försöka mig på att göra en själv istället. ska åka till lkpg och tårtverkstan och köpa sugerpaste istället. det blir nog bra :o)

imorgon ska saga och  jag baka muffins/cupcake



va fan...det får inte att göra texten smal!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0