fredag

kom hem nyss.
martin och jag har varit och tränat....jag vet: Otroligt!
efter det så städade vi borensbergs turistbyrå. så alla tyskar kan bajsa på en ren toalett :o)


imorgon ska jag jobba...och söndag....inte kul! men sen är jag ledig en HEL vecka.
jag har tagit ut lite semester...
men nästa vecka är det ändå väldigt mycket att göra.
mån/tis, saga och jag ska baka muffins, sen ska vi bara ta det lugnt.
onsdag: tussa fyller 50 år
torsdag: Saga fyller 5 år. kalas hela dagen-
fredag: mormor fyller, oskar tar studenten...sen är vi bjudna till Bettna för Jill tar studenten. (martin´s gamla familjehem)
det är på kvällen. så fredag är det verkligen fullt upp.

sen lördag är vi "lediga" och söndag blir det barnkalas. med trolleri och en massa lekar.

nu ska vi glo på film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0