6 dagar sen

oj....bra uppdatering.
kanske för att det inte händer så mycket just nu.

jobbat hela helgen.
i lördags var jag och saga hemma hos mamma efter jobbet. åt middag. Madeirabiffar gjorda på hjort. (minder gott)
och hasselbackspotatis. den var iallafall god.  :o)

idag sov jag länge pga. min skönhetssömn blev störd inatt. blev väckt av martin kl 02:00 inatt för att det stod 2 polisbilar utanför oss. efter ca 15 min kom en tredje....lite action i bbg.
jag vet faktiskt inte vad dom gjorde här. lite livat var det ju iallafall. :o)

idag har jag städat, tvättat och försökt putsa lite fönster (som faktiskt är Martin´s jobb)
såg ut som ett jäkla bombnedslag här hemma! så det har varit en jävla skit dag!!!

imorgon ska jag upp tidigt. Saga och jag ska åka till linköping och lämna snöboll hos vetrinären.
han ska bli flicka imorgon :o)
sen ska jag tillbaka till bbg. åka till doktorn. sen ska jag åka och jobba. 13-20:30.
en fullspäckaddag.

var är alla duv-ungar???
just det.
tycker det är lite snålt med kommentarer just nu!!

cherry up!

Kommentarer
Postat av: Malin

du va ledig igår alltså, jag ringde!!! men du svara inte...

2009-03-31 @ 08:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0