har väldans tråkigt!!

sitter här på jobbet. (jaja. man ska inte blogga på jobbet). men det finns inget att göra just nu. väntar på att peggy ska komma så jag kan gå upp och äta.

spgge + carbonara. mumma!!!

helgen har varti lugn.
jobbat...saga har varti hos pappa och sovit över. så jag behövde inte äns gå upp tidigt på söndag och åka till skirdskskolan. skönt.
blev ju väckt vid 09:00. men var ändå ganska så pigg :o)

hittade min gammla bb-nytt bild.
:o)


haha snyggve!!

det var "café" på dagis idag. så innan jobbet var jag där en stund.
saga målade en gipsfigur. en rosa hare :o) så söt!
gisses vad många det är som har bebisar på saga´s avdelning.
och runt om en. tycker att alla får barn nu.
dags för oss också snart :o).
Saga tjatar ju som bara den. och hon börjar ju bli stor nu.
5 år går fort när man har kul.

see you later

Kommentarer
Postat av: Barro

Åhhh, vad små ni såg ut, både du och Saga!! :)

Jaaa, skaffa en till. Jag vill gå på babyshower ;)



2009-03-02 @ 19:32:37
Postat av: Anonym

de är la klart att ni ska skaffa en till. ni sa ju att ni skulle vänta ungefär 3 år när saga va liten. o nu har de ju till o med gått mer:p

2009-03-02 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0