"hellikopter-fylla"

när jag vaknade imorse hade jag "helikopter-yrsel" ni vet vad jag menar.(sånt som man får när man har druckit alldeles för mycket ;o) ) när allt bara snurrar runt en. spelar ingen roll om man blundar eller har ögon öppna så snurrar det lika jävla mycket vilket som. hade så igår också.
och har det NU med.
vad är det för fel på mig???

visst att man kan bli yr men det här är väl lite välans.
imorse höll det på i flera timmar....
inte alls kul.

så här känner jag mig!!!

den här bilden passar verkligen in på mig. för jag känner mig så här.


men ska inte klaga det finns dom som har det värre.
tänker på stackars Anna med sin lilla Teo.
hoppas allt går bra. så dom får åka hem snart.

see you later
imorgon är jag ledig shoho!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0