jag har faktiskt ingen rubrik idag!!!


såg på wipeout på kanal 5 i söndag. så jäkla kul. speciellt när dom hoppade på dom där röda bollarna.



Ahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



vet inte vad jag ska skriva.
har faktiskt inte hänt så mycket än....

igår var Carro och ungarna och fikade på kvällen.
Danne var på akuten med sin mage. stackarn! dom trodde det var blindtarmen men han var bättre nu och fick åka hem.
 
Martin kollade på hockeyn. skönt med yttligare en vinst. bara två kvar (just nu då).

Saga var jätte duktig på simskolan igår.
När hon började där tjöt hon så fort hon fick lite vatten i ansiktet. nu går det som en dans. doppar nästan  hela huvudet nu. hon och Clara är ju hel vilda tillsamman i vattnet. :o)

Lenny fyller 80 år på lördag och jag har fortfarande inte kommit på vad vi ska ge honom. blir tokig. vad ger man någon som inte vill ha något, och dessutom redan har allt.
jag vet ju att det mest uppskattade skulle vara något som Saga har gjort eller som har med henne att göra....
men vad!?!?!?

förslag????


see you later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0