måndag morgon

pigg!!! även fast jag blev väcket av snöboll 05:00.
idag jobbar jag 11 timmar. inte kul!
09:30-20:30. sen är det bara två dagar kvar, då är jag lång ledig. (4 dagar) :o)

helgen var kolugn.
igår var vi hemma hos mabban och lenny och lämnade paket och fikade.
dom ble jätteglada.
biljetter till teatern: änkeman Jarl.
och så hade ju Saga gjort ett jättefint halsband till lenny :o) tror han blev gladast för det. hihi

idag kan det ju vara sista matchen i hockey. hoppas för allt i värden att det inte blir så.
martin ska in och kolla på matchen hos en kompis.
saga ska till mamma efter simskolan, eftersom jag kommer hem så sent.

väldans fint väder idag iallafall. (men det är ju som vanligt när jag jobbar.)

ha en bra dag!!!



Kommentarer
Postat av: Malin

hoppsan, blir du långledig alltså. kanske kan ses nåt då....

o vart är de fina vädret? inte här iaf...

2009-03-16 @ 10:44:35
URL: http://mallanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0