seeeg

hockeyn var juh sikt!

"bättre lycka nästa gång" !?!?!?


har fortfarande inte gjort mig iordning. har iallaflla tagit en dusch. men sen kom jag inte längre.
ska väl börja greja lite nu kanske.
tvätta och diska :o)

ikväll ska Martin jobba som vanligt. Kul.
jag är ledig varje torsdag och han jobbar hela dagen kommr hem vid 16 och åker och jobbar igen kl 18.
mycket tid tillsammans dom dagarna. inte

igår ringde jag och bokade tid till snöboll. han ska bli hona. (enligt saga)
han går runt här hemma och jamar som en tok.

men enligt Saga så blir det ju en avlasting för honom "så slippar han ju bära runt på snoppen" haha. (hon tror dom ska knippsa hela paketet)
och så är han ju ingen kille längre då. så då kan han få kattungar....haha

vilka funderingar.



heddå medde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0