stooor röööjj!!!!!

Igår var jag på IKEA efter jobbet. Gjorde ett fynd!! Tyg till Saga´s bäddsoffa. Inte det snyggast men det duger. Det var svin billigt juh. köpte 5 m för en hunka. alltså 20:-/metern. :o) kalas juh!
Efter bar det av till Gubborp frö att hämta hem Saga. Hon var där hela dagen och höll Nora lite sällskap. Självklart var Aron med på ett hörn också. 
Nora är pigg nu. Nästan lika vild som vanligt.

När jag kom hem satte jag ingång med soffan direkt.
Martin skulle självklart göra sig lustig. "ja du, tur att inte du jobbar som tapetserare."
om jag gjorde det skulle det förmodligen inte sätt ut som det gjorde. det var som att slå in ett paket ungefär. haha
det duger :o) 
den är ju snyggare nu än innan iallafall. (innan var den blå FUL blå och passade verkligen inte in i Saga´s rum)

imorse var jag uppe med tuppen. 07:00 (otroligt)
hade en massa tvätt, så det vara bara att sätta igång. tråkigt men nödvändigt.
det var ju bra iochför sig. för då hann jag ju börja med mitt projekt. Saga´s rum. som sagt soffan är ju en förbättring. nu håller vi på och rensar ut en massa saker som inte är hela eller som hon inte leker med. jag frågar och hon svarar: Ja eller Nej. haha.

just det.
gissa vad jag hittade i hennes rum, bakom hennes tv....

en blond hårlock!!!!!
jag visade henne den och frågade vad det här var...(med halv arg ton)
Saga: men mamma, det gör ju inget det var jätte lääääänge sen. (som hon hade klippt sig själv, menade hon)


Aaaah! Unge!!!

blev inte färdig med rummet idag. började ju att jobba 13:00(-20:30)
så får fortsätta imorgon. just nu ser det ut som en tornado gått igenom.
men det lär bli fint när det är klart :o)

vi såg Rallybrudar igår.
säger bara en sak. SLÖSA INTE BORT 1,40 MIN som jag sjorde.
det var ibland de sämsta filmer jag sätt. usch!!!


god natt
see you later


Kommentarer
Postat av: Malin

haha. kanske en blivande frisör? :)

2009-03-05 @ 13:05:42
Postat av: Sofia

haha. ja kanske. men hon kansek kan öva på någon eller något annan/t. dig kanske!?!? ;o)

2009-03-05 @ 13:59:16
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/
Postat av: Malin

jo, varför inte. eller så kanske tobbe är frivillig. finns inte så mycket som kan gå snett där...

2009-03-05 @ 16:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0