suck!

detta har nog varti den längsta dagen på länge på jobbet.
ingen lust alls idag!

gick upp 06:30, lämnade Snöboll i LKPG, åkte hem. Lämnade Saga på dagis, åkte till doktorn.
dom stack mig i armen och tog 3 rör med blod. nödvändigt! hade det inte räckt med ett?!?!?
det gjorde ont och nu har jag ett blåmärke! (stackars mig)

sen åkte jag och bytte bil med martin. va fin den är nu min lilla pärla :o)
ska ta lite bilder och lägga upp.
synd att jag inte tog några bilder innan...eller kanske var tur att jag inte gjorde det. hihi

sen åkte jag till jobbet.
och jag har jätte tråkigt.
och jag har inget att göra. eller jag vill nog inte heller göra något. ibalnd får man faktiskt ha sånna dagar!

stackars lilla Balle då (snöboll) får vi se om han lugnar ner sig lite nu och blir en snäll kisse :o)
(nu kan vi ju inte kalla honom balle längre...för den har dom ju tagit bort.)

fortfarande taskigt med kommentarer!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Malin

vad är de för bil?

taskigt läge för snöboll, måste känna saknaden efter nåt nu...:) haha

2009-03-31 @ 19:06:25
Postat av: Elin

Hej. Pratade med min broder igår. hörde att de gått bra med snöboll. vad ska ni kalla honom nu då??? snöballe går ju som sagt inte. Hoppas allt är bra med er annars. Puss puss

2009-04-01 @ 06:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0