:o)

mina 4 lediga dagar gick hur fort som helst  :o(
fredags var vi ju med mamma i motala och shoppade örhängen till Saga.
det blev ett par fjärilar och ett par söta jordgubbar.

lördagen var en riktigt slppis-dag. vi gjorde inget. ellr gjorde det som vi kände för.
himmla skönt.
Vi var ute i vårsolen och Saga övade på sin cykel utan stödhjul. gick inte alls bra.
det är en riktig fegis. livrädd för att ramla.
dessutom hade vi med oss snöboll ut. och han lyckades rymma. in på en tomt som var omringad av en hög sticksi buske. tillslut fick Saga tag på honom. och då gick vi hem. martin var lagom road av att springa omkring och jaga en katt. haha

i söndags var det dags för skridskoskola. frukost hemma hos pappa, sen friade vi Oskar som fyllt år.
igår var det simskola. sen hem och slänga sig i soffan och titta på familjen annorlunda. :o) och
BALLAR AV STÅL  mitt nya favortiprogram.
idag har jag jobbat 11 tim.
har haft 2 st utbildningar: nespresso och empire (saeco, sodastream, babyliss ect.)
lite kunnigare :o)
imorgon är det våffeldag och då ska jag grädda våfflor på jobbet och bjuda alla kunder på :o)

fick en tråkig nyhet idag. PC City läggs ner. i hela Sverige.
stackars Staafan!
och alla andra med för den delen.

en rolig nyhet.
Sara fick en liten dotter igår, Lowa. eller liten och liten 4 kg. inte så liten!
Grattis!!!
måste åka och titta på den lilla någon dag. Saga tjatar om att hon vill åka till motala och träffa Casper.
och jag blir bara mer och mer bebissugen!!

see u 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0