vår, hockey, hönsammam och jag vet inte vad.

underbara härliga vårdag. och jag jobbar....som vanligt. på torsdag snöar det väl :o(

då var det klart för LHC då...jävla skitgäng!!!
som "tur" var hade man hunnit ställa in sig på att dom inte skulle fixa det.
så besvikelsen vart ju inte enorm.

idag gick jag upp 07:00. otroligt. pigg och utvilad. tog en dusch, och la mig i sängen igen och tittade på familjen annorlunda. :o)

haha. när jag lämnade Saga på dagis var det ett väldans liv.
en utav barnen (2år) var helt förstörd och tårarna bara sprutade.
"fröken" frågade var det var!?!?!?
-ja vill lyssan på amy diamond från melodifestivalen!!!!!
haha. jag häll på att garva ihjäl mig.
stackas lilla barn. :o)


mamma´s lilla muntergök!

imorgon är det min sista dag. eller inte sista men sista innan jag är lååång ledig. hela 4 dagar.
Saga ska följa med Agnes hem imorgon. Jag är faktiskt nervös (hönsmamma) men hon har inte varit hemma hos någon som jag inte känner mamma eller pappan till innan.  men det kommer nog att gå bra.
dom går direk till gympan hemifrån dom, så hämtar martin henne där när det är slut.

idag fyller även Oskar (martin´s andra lillebror) 19 år. Grattis! vi ska fira honom på söndag.
har inte en blekast om vad vi ska köpa.
ska in till stan på fredag med mamma. hon och saga har bestämt att dom ska åka och köpa nya örhängen till henne. för nu får hon ju byta dom :o)
får se om vi hittar något då.

see you later x.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0