bara en dag kvar...

bara en dag kvar....sen är jag ledig i 4 dagar :o)
tänkte lägga upp lite bilder (som jag skulle gjort för flera veckor sen)



först och främst vill jag att ni ska se Martins "konstverk" som han är jättestolt över. dock är jag lite mindre glad!



och här kommer lite bilder från helgen som saga och jag var i gubborp


hittade en massa liljekonvaljer


kossera och kalva

sen var det två ungar som var helt slut på kvällen. aron ser ganska så nöjd ut iallafall

så har vi ju lite bilder från i måndags så vi var i storstan och fikade med barro och ines






påväg hem!! snyggaste pollisarna iallafall :o)

haha.

nu ska jag åka och jobba

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart blir de tjällmomarken här =)

växer så de knakar den lille. går för fort bara.



va lik pappa hon va saga.

2009-05-27 @ 18:30:46
Postat av: Malin

vilken storlek i kläder har saga? o är de nåt speciellt hon vill ha/behöver?

2009-05-27 @ 22:06:43
URL: http://mallanandersson.blogg.se/
Postat av: Elin och Krille

Hej. De va verkligen inte de snyggaste konstverket vi sett. men och andra sidan är vi inte förvånade heller.



Ha de super så syns vi på lördag.



Kram

2009-05-28 @ 20:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0