en stor lättnad

idag fick JAG ett "glädjande" besked.
jag behåller min procentsats på jobbet.
alla som är anställda på 100-90% får gå ner till 80%.
jag har ju 60% så det berörde inte mig. och det var ju himmlans tur. har varit välfigt orolig ett tag just över detta.
så det var skönt att få vet :o)

helgen har varit kalas. synd att det blåst storm ute bara.
igår var vi i nykil. saga hade med sig sin kompis clara. så det var fullrulle på det hela dagen.
snöboll var även med och han provade på att hoppa på stenar och klättra i träd :o)
var väl rena paradiset för honom.

snart ska jag ut och gå med mina stavar. det blir jag och tanterna ;o)
det behövs. har jag inte gjort något nu när jag varit så förskyld.
är det fortfarande (det är en sån förskylning som aldrig vill gå över) men måste ju.

ska leta fram en regnjacka nu. annars lär jag bli dyngsur.

byebye


Kommentarer
Postat av: the boy in your dreams

Vem är Snöboll ?? Du vet vad han heter sluta förneka.

2009-05-21 @ 13:23:30
Postat av: sofia

mycket roligt, MARTIN! <3

2009-05-21 @ 22:51:00
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0