gubborp

snart ska Saga och jag iväg till gubborp. leka med Kattiz och Aron hela dagen. kanske tom. blr
Eurovision song contest ikväll.
det märks.

igår var det en väldigt seg dag.
planet som jimi och ida flög med var försenat. pga. strejk
så vi åkte frå borensberg kl 05:30 istället. så vi var kl 13:30 i bbg.
även fast vi fick några timmars sömn så var man ändå helt slut. både jag och martn somnade dirket när vi kom hem och vaknade runt 18.
men då var vi pigga iallafall :o)

just det påvägen till sthlm då.
självklart så fastnade vi i den härliga morgontrafiken.

jag fattar inte hur folk vill bo i sthml.
helt jävla hysteriskt ju.

tacka vet jag borensberg 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0