han är full fast, med ett L.

skönt att helgen är över. nu kan jag se fram emot en ledig helg :o)

imorgon är det ännu ett onödigt månadsmöte. kl 08:00 fy och usch! (samma tjat alltid!!!)
efter det ska saga och jag åka till stan och sen ta en fika hemma hos barro. saga ska få se deras lilla hundvalp.
Ines, ussigussi!!! så söt.

sen ska vi besiktiga clion.
så mabban och lenny får tillbaka en nybesiktigad bil. (lite som tack för lånet!?!?)

den här veckan som kommer jobbar jag bara tisdag och onsdag. himmla skönt.
torsdag ska vi träffa carro och kidsen. fredag blir det nog en sväng till motala och träffa Sara och hennes ungar :o)
lördag:
tjällmo marken :o) Jippie!
oskar dansar bal
och på kvällen ska vi fira Devin som fyller år. (nu på tisdag då) stora kille ju.

så det blir FULL RULLE!

nu ska jag klippa martin.




Kommentarer
Postat av: sofia

ja saga är ju saga.

hello kitty, prinsessor, rosa, lila, glitter ect.

ja du vet ju hur hon är :o)

2009-05-25 @ 18:28:47
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/
Postat av: Malin

då ska jag ner o leta lite så fort jag får in lite pengar på kontot:)

ni är fortfarande sugna på att komma hit midsommar eller? jag satt o planera lite för mig själv idag. börjar dra ihop sig....:)

2009-05-25 @ 22:12:22
Postat av: sofia

ja det är vi. :o)

2009-05-26 @ 09:39:53
URL: http://korsbarskakan.blogg.se/
Postat av: Malin

gött. då räknar jag med er också:) hoppas att trädkojan kanske kan bli klar tills dess. annars ska jag hitta på nåt annat. jag tänkte att du o saga o jag ska göra en midsommarstång. de vill ni väl?

2009-05-28 @ 11:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0