städning, bullbak och besök

dagen började med en städning av lägenheten.
sen har Saga och jag bakat bullar


 

   
en väldans stor deg :o)         bagarsmurfen saga, var mamma´s lilla hjälpreda i köket





slutresultat! 108st :o)

precis när vi var färdiga så kom Carro, Felicia och Devin och tog en fika.
bullarna blev en succé. nybakade bullar och kaffe

 

devin fick sitt paket. en gullig dress till sommaren och fina gröna tofflor med en smurf på.

  

dagen avslutades med en god middag som JAG gjorde. tror der för första gången som jag tillagar kött. och det blev gott :o) otroligt.



nu ska jag hoppa i badet.

byebye hejdå




Kommentarer
Postat av: Malin

fina bullar:)

jag har sagt till tobbes bror niklas, tommy o veronika, schenström o ida, o så är de ju nån mer som jag har glömt bort just nu. jaja. de kanske kommer. men jag vet inte alls vilka som kommer än. o alla är givetvis med barnen.:)

2009-05-29 @ 07:50:36
URL: http://mallanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0