go natt med er

ligger i sängen och försöker sova. (går inge bra)
ska gå upp om 4 tim. martin och jag ska hämta jimi och ida på arlanda.

idag har jag varit hos min livsstilscoach igen.
2 kg ner :o)
sakta men säkert.
satt upp 2 nya "mål".

sen skulle jag ha varit hos tandläkaren. 1 tim innan jag skulle dit ringer dom och har fått en "akutpatient". så jag fick en ny tid. jag som var så himmla pepp på att gå dit idag. har ju redan bokat om tiden 3 ggr innan.
men jag får väl vänta lite till...

har varit en snabbis i motala idag. saga har tittat ut lite grejer som hon önskar sig. hello kitty väckarklocka...hello kitty armbandsklocka...badkar till dockskåpet....en barbie kille....och en massa andra saker.

har även hunnit åka en sväng till tårtverkstan. massa roliga saker.
skulle vilja gå en av deras kurser. gillar verkligen att dekorera tårtor och sånt :o)
      
     
saga fyller 4 år

i helgen ska vi åka en sväng till Nykil.
plocka lite gullvivor och liljekonvaljer

äntligen så håller min förskylning på att ge med sig.
det är längesen jag var så här snorig. saga smittade mig och jag smittade martin :o)

nu ska jag försöka sova.


Kommentarer
Postat av: Malin

grattis grattis. till 2 kilo ner alltså. du kämpar på...:)

2009-05-15 @ 09:17:54
Postat av: Millan

Får man plocka liljekonvaljer? :p

2009-05-16 @ 19:56:17
URL: http://ignominous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0