kolla vad jag hittade i purjolöken!!! vidrigt!!!




masken var nästad 2 dm lång när jag hade dragit ut den!! ÄCKLIGT!!!


08:30 så började jag göra smörgåstårta....martin skulle ha med sig till jobbet. han har ju fyllt
30 år :o)

detta var vad jag hittade i purjolöken. vajdrich!



resultat, och det blev tydligen godkänd :o)

imorgon så ska Saga ta kort på dagis, sen ska vi en sväng till nykil. måste hämta vinterdäcken till passaten.

lördag blir det jobb, sen p-fest :o)
trevligt!!


nu ska jag se om jag kan sno åt mig lite tid i tvättstugan.

byebye

just det....fick mina nya linser idag.
vad tycks!?!?!?


Kommentarer
Postat av: Em

fan va duktig du är :D lär mig, jag vill också ha tårta!

2009-11-05 @ 20:08:03
URL: http://emeliestaaf.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej, Vad vidrigt. Men vi vet vem vi ska kontakta nästa gång vi vill ha en smörgåstårta gjord nästa gång. (dock utan mask tack). Jäklar vilken snygg tårta.

Sen tingar vi ett kort på Saga redan nu. Har inget sånt kort på henne. Vill se min favorit varje dag.



Hälsa bror.

Syns vi hos pappa på söndag. (Vi ska dit på kvällen någon gång, typ vid 17-18 tiden.)



Kram Elin

2009-11-05 @ 20:20:51
Postat av: Malin

men fy fan va äckligt. fast jag hoppas att du hade i lite av maskblodet i tårtan...haha

men tårtan ser ju god ut iaf:)

2009-11-07 @ 12:02:20
URL: http://mallanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0