dumma bil!!!

nää....jag glömde inte ställa tillbaka klockan. hade garanterat gjort det om jag inte blivit påmind på jobbet.

när jag körde hem från jobbet idag skulle jag stanna och ta ut lite pengar tänkte jag.
när jag svängde in på p-fickan så small det till...trodde jag hade kört på något!?!? :S
men icke. jag hade fått PUNKA!!!! neeeej!!!!

martin var i lkpg och mamma i tjällmo....
så bilen står kvar där och jag fick gå hem i regnet.
det var ju en jäkla tur att jag fick punka där jag fick det. hade ju varti tråkigt om det var på 90 vägen ex.
men nu är jag hemma iallafall.
genom blöt om fötterna...ska hoppa i badet efter ensam mamma söker :o)

saga har martin kört hem till mabban och lenny. hon ska sova där. eftersom vi ska till ullared tiiidigt imorgon.


nähä-
ses då!

Kommentarer
Postat av: anna

ÄNTLIGEN är bloggen igång igen ;)

2009-11-05 @ 08:54:03
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0