gör ett försök då.

hmm... :o)

idag har jag iallafall varit ledig.
och min mamma fyller 46 idag, Saga och jag var där en sväng i morse och sa grattis. Saga hade gjort en fin teckning ´, där hon ritat av mamma och så en massa hjärtan runt henne. sen stod det:
GRADES
MOR
MOR
FRÅN
SAGA

och det skrev hon HELT själv. ganska duktigt gjort av en femåring.
martin och jag satt och lyssnade hur hon ljudade fram alla bokstäver. och så fort hon får chansen så läser hon olika ord som hon ser. super duktig.

resten av dagen har vi bara latat oss, jag har klätt om kökssoffan. den blev kalas fin. nu ska jag bara slipa allt och lasera vitt. blir kalas.

påtal om kalas så ska vi på släktträff imorgon.
efter det ska vi hem till mamma och fira henne och jimpa.



håller på och kikar på vilken dag jag ska åka till ullared.
julklapps dags ju.
förra året så gick det skapligt. slapp göra den årliga sistaminuten shoppingen....och ska tamigtusan slippa den i år med!


ja just det,
JAG har klippt Saga idag...och det blev jätte bra. :o)
hon blev med nöjd. stod och speglade sig.
hon var livrädd i början: men mamma, jag vill inte ha pojk-frisyr!
va!?!? vad tror hon om mig??
haha


go natt då!





 




Kommentarer
Postat av: Malin

haha, härlig bild:)

2009-10-17 @ 09:34:15
URL: http://mallanandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0