rensning bland barnkläderna...herregud!!

fyyy satan vad kläder vi har köpt till saga. heeelt sjukt!
många av plaggen är knappt använda. sen kommer man ju ihåg sina favorit plagg och det syntes ju tydligt vilka det var :o)

när saga har växt ur sina kläder har jag en förmåga av att bara slänga ner dom i en påse och sen in i klädkammaren....

igår gjorde jag en stor rensning.

det blev 6 fulla säckar + 5 st flytt kartongen med kläder. hmm

jag hoppas verkligen vi får en flicka om vi får ett barn till....haha

kläderna väcker många minnen...."ååh, den här. ja den hade hon ju på sig, på sin första jul". osv.
och alla små strumpor. det är svårt att tro att hon har varit så lite en gång.

lägger upp lite bilder på mina favorit plagg och skor :o)




titta så små strumpor


denna fina tröja och mössa har carin stickat :o)



framsida


baksida


dessa två dressa är mycket vääälanvända :o)







fina höstkläderna. hon var såå söt i det!


denna tröja älskar jag!!!                                 



detta är ett ullared klipp. det är en mexx jacka som vi nästan fick gratis :o)



 

detta är mina första skor, nu har dom gått i arv :o)




coolaste stövlarna :o)



det är nog ibland det roligaste som finns. så är det att få köpa fina kläder till saga :o) tur att hon ölskar det också.
kan vara därför vi har så mycket kläder!?!?!


jag lovade ju även milla ett bildbevis på mina skor. (som jag trodde jag var ensam om att äga, det visade sig att hon hade likadava)...här kommer det:
se och njut...haha




måste visa mina fina vinterskor...perfekta när man är ute och leker i snön. jätte varma och sköna :o)


nu ska jag gå och duscha...sen ska vi åka till motala en sväng :o)
påre!



Kommentarer
Postat av: Millan

haha jaaa så jävla klockrena xD! Dem kan man säkert sälja dyrt om 50 år x)

2009-10-23 @ 19:28:39
URL: http://millaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0