varför får man aldrig vara glad???

såhär är det verkligen jämt....

precis när man har fått reda på något som gör en väldigt glad, om man känner att allt vänder till det bättre...

så kommer nästa sak....en dålig "nyhet" eller något annat problem....och man åker tillbaka till samma ställe igen, som man nyss tagit sig upp ur.

förstår ni vad jag menar!?!?!?

det slår liksom aldrig fel.

då är det jäkligt svårt att ta till sig det goda och bra när man har så mycket negativt att fokusera sig på....
ibland undrar jag vad jag har gjort för ont?? vad har man gjort i sitt liv för att förtjäna sånt???
varför kan aldrig jag få känna en lättnad?? näää istället måste jag lägga all min energi på skit!!

just nu suger väldigt många saker KUK rent ut sagt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0