Olika

åh så skönt. nu är det över. och martin verkar ha klarat sig som vanligt...

ja, Saga fick ju du kräksjuka i onsdags kväll/natt. kräktes ner heeela sängen. (märkte en nackdel med loftsäng)
superkul och jag som var så himmla trött.

jag var ju i stockholm i tisdags på kassaledarutblidning. en mycket rolig resa iallafall. hämtade upp två tjejer från norrköpings butiken. super trevliga :o) själva utbildningen vet jag inte. det j
kändes mest som en "nybörjarkurs" så den var väl inte jätte givande.
men men fick ju se megastor butiken och en rosa tvättmaskin från smeg. se och njut!!

åh, vem kan motstå en sådan vacker liten skapelse!?!?
martin vet vad han kan förbereda sig på när det är dags för ett hus!

iallafall lilla snuttan då. hon var jätte dålig.
det är så jobbigt att se sitt barn må så dåligt. när man inte kan göra något åt det...
  

sen blev det ju så klart mig tur...vid 16.30 på fredagen så började det....pågick väl i ca 10 timmar...sen var det över. :o)

igår tröstade jag mig själv lite (medans martin var ute och skottade snö) köpte lite grejer på tradera.
verkliga fynd!! i mina ögon såklart
 


men nu som sagt är vi friska och pigga igen. imorgon blir det jobb och (äntligen) dagis för Saga (hon klättrar på väggarna).

ses då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0