Under en dag kan det bildas upp emot ett par deciliter slem (snor)...

men i mitt fall känns det snarare som ett par LITER.

helt sjukt att det kan finnas så mycket att snyta ut.
jag är helt skinflådd under näsan, och känner varken smak eller lukt. ska bli jätte kul att gå ut och äta imorgon. XD


känner mig som killen i denna reklam (vårat vardagsrum)


nu är vi feberfria iallafall, så lite piggare är vi allt.

på lördag ska jag börja jobba igen, jobbigt att starta med lönehelg när man inte är 100%.
får se om jag överlever ;o)


dagar som dessa när han inte har ork till något är det perfekt att hänga runt på tradera och fynda lite:



perfekt till min nya leksak :o)

nu ska pluttan och jag äta lite frulle.

byebye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0