attackerad en psyko!!

morgonen startade med ett tandläkarbesök för Sagas del. det gick lika bra denna gång. nu har vi även laddat upp med en flarra barn-flux. så nu kommer mamma fia agera flour-tant varje kväll. :o)

vaknade upp med jordens-jävligaste ryggont. så jag har gått och åmat mig hela dagen och klagat över hur ont och handikappad jag är ;o) det blir man faktiskt!

annars så har min dag varit ko-lugn. men fick då ett väldigt skumt slut. efter jobbet så tog jag rundan förbi ikano huset. (vad är den 25 utan att leka "sätt-sprätt-på-en-miljon", som martin kallar det) :o)

iallafall, jag träffade på en utav våra fd. "stammisar" en väldigt skum dam och hennes mamma (tror dom missada att klippa navelsträngen där). därför det är en FÖREDETTA kund är för att vi har nekat dom att handla/lämna tillbaka varor av en MÄNGD olika anledningar. och denna människa verkar ju inte direkt älska mig. som hon tydligt uttryckte sig idag.
jag möter dom utanför din sko. och jag får ögonkontakt med henne. var av det leder till att hon går rakt mot mig och SKRIKER: "JAG HATAR DIG!!! DU ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET!!!" sen så sa hon något mer som jag inte hann att uppfatta.

jag blir väldigt chockad och visste inte riktigt vad jag skulle säga eller göra. folk vände sig ju om och undra vad det var frågan om... denna människa har garanterat inte alla härstar hemma, så fort som en hjort pep jag in på bikbok för att "ta skydd". jag strosa runt en stund där inne och lådsades som om inget hade hänt.

sen under min fortsatta vandring genom ikano så hade jag skapliga förföljelsemanier. hade ständigt span så att jag inte blev förföljd. hon är en dam som man inte ska lita på ;o)

ja så har min dag varit.

nu ska jag sövva!! go natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0