hål i mjölktand :o(

underbart väder idag. sitter på balkongen och lyssnar på lundell. :o) riktigt sommrigt.

Saga har en kompis här Hanna från arlöv (dagis)

så inne är det lugnt och skönt.
det ända felet är att jag blir så himmla rastlös. har diskat :O, skulle behöva ta ett varv med dammsugaren. men hur kul är det att bara göra "tråkiga" saker på sin lediga dag. det är nästan skönare att göra sånt innan jobbet (då dagen ändå är förstörd)

imorgon blir det tandläkaren med Saga IGEN. stackarn hade två små små hål sist som tandläkaren vill laga, även fast det var i mjölktänderna. men det var i dom större tänderna och dom ska hon ju ha ett tag till.

men förra tisdagen när vi var där så var hon SUPER duktig!
betydligt duktigare än sin mamma. som sätter sig och gråter när hon får sätta sig i den där jävla stolen. usch!

man känner sig som en väääldigt dålig mamma, när ens barn har fått hål. när hon bara är 6 år. visst händer det att man missar nån gång. det gör väl alla föräldrar!?!? men ändå.

jag har dåliga tänder. får lätt hål även fast jag borstar ordentligt och avnänder flour (inte alltid dock) så olyckligt som det kan vara så kanske hon har fått min kvalle på tänderna. stckars barn. hoppas att dom inte blir lika snea som mina bara ;o)

byebye heddå meddää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0