Tisdag

Idag har jag hunnit med rätt mycket, iallafall på förmiddagen :P (trots att jag levt i en dimma ett par dagar nu.)
7:30, Tandläkaren
9:30, Fika med Lennox och Malin
11:00, Sålt ena babygymet
11:30, Babysim. Idag var det pappas tur att bada :o)
12:30, Köpt babyvakt (tanken är att Skråll ska flytta in i sitt rum. Och med tanke på att det ligger en bit från vårat rum så vill jag vara säker på att vi hör henne) :o)
13:10 Hämtat stora skrutten i skolan
Sen har jag även hunnit med lite annat. Vid tre rymde vi hem till Signe, promenad till dansäter för att lämna Saga på gympan. Blåsippor, pinnar och kottar. Ja mycket kul fanns det på vägen tillbaka. Sen blev vi bjudna på kvällsmat och kaffe, och som vanligt en jädrans massa babbel! En riktig nice dag helt enkelt!

Just det, har ju fått allas beställningar från Piri-Piri idag! Helt fantastiska!


Bild 1 Skrållan provar regnkläder
Bild 2 Babysim
Bild 3 Blåsippor
Bild 4 Babysim
Bild 5 Blåsippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0